Lanțul de supermarketuri Lidl a adus lămuriri, miercuri, în legătură cu anunțul făcut în ianuarie legat de rechemarea unui produs care ar fi fost suspect de infestare cu Salmonella.
„(Se) face referire la o înștiințare care a fost făcută în magazinele noastre și online în luna ianuarie. Furnizorul acestui produs ne-a solicitat, în mod preventiv, să rechemăm produsul menționat, cu termen de valabilitate 10.12.2016, pentru a evita eventuale situații neplăcute în rândul consumatorilor.” au declarat reprezentanții LIDL ROMÂNIA
Conform buletinelor de analiză efectuate în paralel, rezultatul cu privire la prezența unei posibile contaminări microbiologice a fost negativ. Din motive de siguranță, însă, clienții care au achiziționat produsul au fost rugați să îl returneze la orice magazin Lidl și au primit contravaloarea acestuia, fără a face dovada bonului fiscal. Posibila contaminare a fost infirmată”, se arată într-un răspuns dat de oficialii Lidl pe Facebook la comentariile clienților îngrijorați.
Iată informarea integrală, care a fost publicată în urmă cu o lună:
„Producătorul August Topfer & Co. (GmbH & Co.) KG recheamă în mod voluntar de la vânzare, din motive de protecție a consumatorului, proodusul comercializat în magazinele Lidl din România: Nucă de cocos deshidratată, 200 g, EAN 20003388, cu termenul de valabilitate: 10.12.2016.
Producătorul nu exclude posibilitatea unei contaminări microbiologice (Salmonella spp.). August Topfer & Co. (GmbH & Co.) KG a decis să retragă în mod preventiv de la comercializare produsul cu data de valabilitate: 10.12.2016. Până în momentul de față nu s-au înregistrat reclamații referitoare la acest produs.
Consumatorii sunt rugați să returneze produsul în orice magazin Lidl, primind contravaloarea acestuia, chiar fără a face dovada bonului de casă. Niciun alt produs comercializat de către Lidl Discount SRL nu este afectat de această rechemare.”