Cei ce doresc sa ocupe acest post de administrator patrimoniu pot depune dosarele l a secretariatul unităţii de învăţământ pana pe 22 aprilie.
Atributiile postului de administrator patrimoniu sunt :
- organizarea şi gestionarea bazei materiale
- gestionarea inventarului mobil şi imobil
- realizarea planificării activităţii de distribuire a materialelor şi accesoriilor necesare desfăşurării activităţii personalului din şcoală
- elaborarea graficelor de activitate pentru personalul de îngrijire şi pază
- asigurarea îndeplinirii formelor legale privind schimbarea destinaţiei bunurilor ce aparţin unităţii de învăţământ
- recuperarea/remedierea pagubelor materiale aflate în patrimoniul Colegiului
- gestionarea contractelor de inchiriere
- participarea la stagii de formare/cursuri de perfecţionare
Selecţia dosarelor şi afişarea rezultatelor – 26 aprilie
Proba scrisă, cea practică şi interviul – 16 mai
Afişarea rezultatelor – 17 mai
Depunerea contestatiilor – 17 mai
Rezultatele finale – 18 mai
Comments
comments