OMNIA csm husi tenis

Veste buna pentru husenii care au credite – vezi aici masurile luate de banci

martie 19th, 2020 | de Husi Pe Surse
Veste buna pentru husenii care au credite – vezi aici masurile luate de banci
Local

Pe fondul crizei epidemiologice cu COVID-19, CEC Bank, institutia financiara cu cea mai lunga traditie si cea mai extinsa retea din Romania, anunta ca este pregatita sa sustina amanarea pentru 30 de zile a platii ratelor la creditele acordate persoanelor fizice.

Apartamente in regim hotelier Husi - Omnia

Masura se aplica automat tuturor clientilor care nu dispun in conturile deschise la Banca, la data scadentei, de sumele aferente platii ratelor la credite si limite de credit prin carduri, fara a fi necesare demersuri suplimentare si este valabila pentru toate creditele: pentru locuinte, pentru consum sau pentru limite de credit prin carduri. In acelasi timp, Banca sfatuieste clientii care au acces la solutii de plati la distanta (internet banking sau/si mobile banking), sa isi ramburseze ratele chiar si in aceasta perioada, avand in vedere ca la urmatoarea scadenta vor avea o presiune mai mare asupra bugetului, avand de rambursat si rata amanata, si rata scadenta din luna respectiva.
Banca Transilvania anunţă posibilitatea amânării până la trei rate pentru creditele persoanelor fizice afectate de această perioadă. 17 mar, 2020 | ECONOMICA.net Clienţii care au dificultăţi temporare la plata ratelor – fie de natură medicală, carantină, izolare, fie din cauza situaţiei economico-financiare conjuncturale – sunt îndrumaţi să contacteze banca pentru identificarea soluţiei potrivite, arată banca. Facilităţile se aplică la solicitarea clienţilor afectaţi de actualul context, prin apelarea echipei Customer Care, disponibilă 24h/24 la numărul de telefon 0264 308 080.

https://www.economica.net/banca-transilvania-amana-plata-a-trei-rate-pentru-clientii-afectati-de-coronavirus-la-cerere_181276.html

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii doar în limita a 500 de caractere, cu două link-uri active către sursă, din care unul în lead. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
BRD Groupe Societe Generale anunță astăzi o serie de măsuri în sprijinul clienților săi.

“Ca parte a efortului împotriva efectelor negative ale pandemiei de COVID-19, BRD Groupe Société Générale continuă acțiunile de sprijinire a clienților săi prin noi facilități adresate atât clienților persoane fizice, cât și micro-companiilor. Am construit împreună cu clienții noștri până acum și vom fi alături de ei și mai departe. Le oferim acum clienților care se confruntă cu dificultăți soluții pentru a reduce efortul de rambursare. Vom depăși acest moment împreună”, a declarat Radu Topliceanu, Directorul General Adjunct al BRD Groupe Société Générale, responsabil pentru activitatea Retail.

BRD oferă soluții de sprijin pentru creditele clienților săi.

Pentru clienții persoane fizice ale căror venituri sunt afectate temporar de efectele pandemiei de Covid-19, banca are pregătite proceduri de amânare la plată pentru 1-3 rate, în concordanță cu nevoile lor.
De asemenea, a fost creată o adresă de mail dedicată clienților care au nevoie să beneficieze de astfel de măsuri. Aceștia sunt rugați să scrie la: [email protected] sau să contacteze banca online, în secțiunea special creată pe www.brd.ro.

Și pentru micro-companiile (companii cu cifra de afaceri sub 1 milion de Euro) și clienții Persoane Fizice Autorizate care sunt afectați temporar de efectele pandemiei de Covid-19, BRD a pregătit măsuri de sprijin care susțin continuarea fără întreruperi a activității, aplicate la cerere, în funcție de situația individuală a acestora:
Prelungirea cu 3 luni a facilităților de credit pe termen scurt care expiră în următoarele 3 luni
Amânarea ratelor împrumuturilor pe termen mediu și lung, pentru o perioadă de până la 3 luni
Clienții micro-companii și Persoane Fizice Autorizate sunt rugați să îi contacteze în acest scop, prin e-mail sau telefon, pe responsabilii lor de clientelă.

De asemenea, pentru a evita drumurile în agenții si pentru a gestiona mai bine bugetul in această perioadă dificilă, BRD oferă noi facilități posesorilor de carduri de credit:

Amână cu 30 de zile termenul de plată pentru extrasele emise în perioada 24 martie – 23 aprilie 2020. Amânarea se face atât pentru plata ratei, în cazul cardurilor de credit care au această opțiune, cât și pentru suma minimă obligatorie. Clienții pot rambursa suma în acest interval de 30 de zile dacă își doresc și dacă situația financiară le permite, sau pot aștepta extrasul următor când se va actualiza obligația de plată a acelei luni.

Extinde cu 30 de zile perioada de grație pentru plata noilor cumpărături. Astfel, toate achizițiile făcute cu plata integrală, fără rate, după data de 24 martie vor beneficia de dobânda zero în perioada de grație extinsă.

Pentru cardurile de credit cu plata în rate, extinde numărul ratelor fără dobândă de la 6 la 18. Extinderea se aplică pentru toate cumpărăturile făcute la comercianții (magazine fizice sau online) de oriunde din lume, din 24 martie până pe 31 mai 2020. Clienții pot alege opțiunea de rate extinse chiar în momentul plății sau, ulterior, printr-un simplu SMS. Astfel își pot planifica mai eficient bugetul și eșalona cheltuielile pe o perioadă mai lungă.
BRD le recomandă clienților să folosească în această perioadă canalele alternative pentru a evita aglomerările în interiorul agențiilor băncii. Între 16 martie și 16 iunie 2020, banca oferă gratuit operațiunile realizate prin platformele de online banking MyBRD Net și MyBRD Mobile.

Comments

comments